معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:اردوگاه امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد باید به مرکز تولید علم و فرهنگ و هنر تبدیل شود

 غلامحسین دشتی این مطلب را دربازدیدی که از برنامه های اردوگاه کشوری امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در روستای بنادک سادات داشت بیان نمود و افزود: جوانان امروز در مقایسه با گذشته در موقعیت متفاوتی قرار دارند و بسیار مظلوم واقع شده اند زیرا در شرایط کنونی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی فضای نامناسبی را برای جوانان ایجاد کرده است .


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تصریح کرد: کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند در هجمه های وسیع کنونی وظیفه سنگینی را برعهده دارند .


وی پس از بازدید از برنامه های مختلف اردوگاه ، راهکارهایی درخصوص بهتر انجام شدن برنامه ها ارائه و اظهار داشت: برای انجام کار فرهنگی بر روی دانش آموزان باید تمرکز اول بر روی خود فرد باشد و پس از آشنایی با درونیات فرد ، برروی نیازهای فردی کار شود .


وی همچنین بر مشارکت جویی دانش آموزان در اجرای برنامه های اردویی تاکید نمود و افزود: از کارشناسان مجرب برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی دانش آموزان استفاده شود و از ظرفیتهای موجود در دستگاهها و بخشهای دیگر استان برای انتقال تجربیات بهره گیری گردد .


غلامحسین دشتی بربهره گیری ازتجربیات افراد نخبه و موفق در برنامه های اردویی نیز تاکید نمود و گفت: باید بر روی شاخصهای خاص اخلاقی بیشتر کار شود و آموزش ارزش دارد که همراه با تحول باشد .


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد نیز در این بازدید اظهار داشت: برگزاری برنامه های اردویی یکی از 40 سرفصل کاری حوزه فرهنگی این نهاد است و اردوگاه کشور امام علی (ع) بنادک سادات هر ساله در ایام تابستان پذیرای دانش آموزان تحت حمایت از استانهای مختلف می باشد .


مهندس حمید نصیری با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوها ایجاد تغییر وتحول در دانش آموزان با رویکرد تعالی بخشی است افزود: امسال برنامه های اردوگاه امام علی (ع) بصورت تخصصی و بر اساس نیازسنجی به عمل آمده از دانش آموزان تحت حمایت به مرحله اجرا در آمد .


وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)تعداد 18 اردوگاه در سطح کشور دارد و اردوگاه امام علی (ع) در استان یزد موفق شد در سال گذشته رتبه چهارم عملکردی را در بین این اردوگاهها کسب نماید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا